Zmeura's Weblog

An intimate memoir

Posted on: Martie 17, 2009

Zilele astea citesc cartea scrisa de asistentul personal al lui Freddie Mercury, omul care a stat langa geniu pana in clipa mortii.

Pentru mine e destul de emotionant sa citesc aceasta carte. Am mai vazut documentare, am mai citit biografii despre viata lui Freddie, dar nimeni nu a surprins lucrurile esentiale, cele de dincolo de scena, mai putin vazute si totusi, extraordinare, mai bine decat omul care i-a cunoscut maririle si decaderile.

Ma simt de parca as fi aproape de el, chiar daca nu mai exista. Daca aveti posibilitatea, cine este fan cu adevarat, ar trebui sa citeasca aceasta carte.

Eu am aflat-o de la Cinabru si am gasit-o la Tamada.

Freddie Mercury by Peter Freestone with David Evans: An intimate memoir by the man who knew him best

2 răspunsuri to "An intimate memoir"

Ma bucur ca ai apucat sa o iei (am inteles ca nu o mai au pe stoc) si chiar este o carte foarte buna. Sper pana luni sa postez si eu cateva impresii. Sper sa faci la fel. Multumesc pentru mentionare 🙂 Sunt pagini care te cam intorc pe dos, sa vezi cand ajungi la perioada Barcelona. Cred ca Freestone e singurul care a scris atat de mult despre ea.

Am ajuns acum la Barcelona. Deocamdata la cum a cunoscut-o pe Montserrat.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,654 hits
Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
