Zmeura's Weblog

Cultura de weekend (Alba-ca-zapada)

Posted on: Februarie 2, 2009

Sufera tare rau cultura noastra de weekend, dar iata ca a iesit o mica raza de soare si pe strada ei. Duminica am fost la spectacolul de balet Alba-ca-zapada si cei 7 pitici, desfasurat la Opera Romana.

O multime de copii, insotiti de parinti, erau prezenti la matineu. Hop si noi cu Mariuca atasata ba de gatul lui mami, ba de al lui tati.

Ne-a placut foarte mult. De la coregrafie, punere in scena, pana la costume si mai ales muzica.

Mariuca a stat relativ cuminte. Nu i-a placut de mama vitrega, pe care o striga tanti in roz. Avea un costum mai degraba mov. „Sa pece, sa pece”, ii mai striga Mariuca.

Apoi, cand Alba ca zapada a „murit”, s-a intristat foarte tare si a intrebat „Ce a patit Aba ca sapada?”. I-am explicat ca nu a patit nimic, ca vine printul si o salveaza. Apoi a zis, „Aaaa, are bubita”. Iar eu i-am spus ca „Da, dar o sa se faca bine.”

Numai ca nu prea i-a placut de print. Cand s-a apropiat sa o sarute pe Alba ca zapada, a crezut ca ii face ceva. „Ce-i face nenea?”. „Nimic, mami, o pupa sa se faca bine”. „Printul e bun, e asa cum e tati cu mami”.

Si s-a linistit. Numai ca in timpul spectacolului vroia sa se duca si ea pe scena, sa danseze acolo. A fos tcam greu sa-i abatem atentia de la lucrul asta.

In fine, mi-am invins teama si am iesit in jungla urbana cu masinuta noastra. Cu putine emotii si mai ales cu tati langa mine, am ajuns cu bine la destinatii.

1 Response to "Cultura de weekend (Alba-ca-zapada)"

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,752 hits
Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  
