Zmeura's Weblog

Perle din 2009

Posted on: Ianuarie 15, 2009

Am inceput bine anul. Cu logoree si vocabular foarte bogat. Vorbesc, desigur, de Mariuca.

La inceput de an l-a descoperit pe Bau Bau pe youtube, cantecul acela cu „nu mi-e frica”. E fana declarata. Aproape ca stie tot cantecul. Pe Ghita al Cleopatrei il stia de mai demult numai ca a adaptat cantecul. Ne spune ca Ghita vine la poarta la Magareta (doamna Margareta, de la cresa). Povestea lasa loc de interpretari in mintea noastra. Ce poate sa caute Ghita la doamna Margareta?

1. Ghita poate veni sa-i cante serenade doamnei Margareta

2. Ghita o asteapta cand termina programul

3. Ghita ii aduce o floare

4. Ghita vine in vizita la doamna Margareta

Trecand mai departe, Mariuca ne povesteste cu cine se joaca ea la cresa: China, Izabela, Geogica, Foin, Aiesandu. Ati ghicit care sunt numele lor?

O intreb: Ce-ai mancat azi la cresa?

M: Ciolba

eu: ce fel de ciorba?

M: de la Margareta

eu: am inteles, dar ce fel de ciorba era?

M: de la Margareta.

Asta e tot ce am putut obtine de la ea. Am ramas in ceata. Nu stiu daca ciorba era de legume, de pui sau de vita.

… si povestile se vor updata in permanenta.

2 răspunsuri to "Perle din 2009"

Ei, si tu acuma, important e ca era de la doamna Margareta, sigur era buna asadar! :))

Era ce sa zic si eu. Eu zic merci ca o mananca.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,841 hits
Ianuarie 2009
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
