Zmeura's Weblog

Naturlich, Wien

Posted on: Ianuarie 4, 2009

Excursia noastra de sarbatori a inceput in Budapesta, unde am ajuns dupa vreo 14 ore de mers cu trenul. A fost ok, trenul foarte curat si nici urma de hoti.

Budapesta e un oras foarte frumos, insa nu pot spune ca m-a impresionat peste masura. Am fost necajiti si pentru ca pe 29 decembrie, cand am ajuns, muzeele nu erau deschise. Insa am vazut catedrala sfantului Stefan. In rest, am mancat gulas (foarte picant) si colac secuiesc. Preturile mi s-au parut destul de mari acolo.

Pe 30 decembrie am luat trenul spre Viena. Da, aici pot spune ca orasul m-a dat pe spate. Am vizitat cam toate muzeele. Am fost la MuMoKa, Schonbrunn, Belvedere, Leopold etc. Intr-unul din muzee am vazut si un tablou al lui Victor Brauner. In rest, ce pot sa spun, am vazut zeci de tablouri in diverse stiluri, iar VIP-ul lor este Gustav Klimt. Personal, pe langa Klimt, mi-au placut si Egon Schiele si Richard Gerstl.

Mi-a placut foarte mult noaptea de Revelion. In centrul orasului era plin de oameni. Din 50 in 50 de metri erau amplasate casute de unde se auzea muzica, iar oamenii se adunau si dansau. Si dansau foarte frumos.

In Viena am ajuns si la celalalt capat al orasului, la Gasometer. Cu metroul, acolo, poti ajunge unde doresti.

Am ajuns si la Prater si m-am dat si eu in niste leagane, bineinteles. N-am indraznit sa ma urc in roata.

La Viena pot spune ca am devenit fan mancare japoneza/chinezeasca. Intr-un restaurant de la statia de metrou de langa Prater ne-am luat all you can eat cu numai 5 euro. Am gasit si un restaurant grecesc unde eu am mancat souvlaki, iar tati musaca. Yammii.

Dar, cel mai tare loc in care am mancat a fost  Centimeter. Nimic pretentios la prima vedere, insa cand vedeai portiile de mancare comandate, bineinteles la centimetru, ramaneai mut. Ce ziceti de o ciorba de cartofi servita intr-o paine scobita?

Am fost chiar si la piata. Au un markt foarte ordonat. Dar senzatia au facut-o legumele si fructele mari, stralucitoare, sanatoase. Parca ar fi fost lustruite. In alt loc din piata gaseai condimente de toate felurile si din toate partile lumii.

Dar, cateodata cuvintele sunt de prisos. Cel mai bine vorbesc imaginile:

3 răspunsuri to "Naturlich, Wien"

;)) Toata lumea a fost la Budapesta anul asta???

Viena este orasul in care m-as muta si maine cu ochii-nchisi. Este superba.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Ianuarie 2009
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
