Zmeura's Weblog

To do list

Posted on: Decembrie 27, 2008

In postul anterior bifam ce am reusit sa fac in ’08. Insa nici nu va puteti inchipui ce am de gand pentru ’09.

Ei bine, in primul rand voi invata sa fac sarmale. Deci la anul, pe vremea asta, familia va manca din sarmale facute de mine. Bune sau rele, nu conteaza. Conteaza ca le voi face. Si voi mai face si salata de boef. Period.

Anul se termina si incepe, in acelasi timp, cu bine. Ne vom afla la Budapesta si Viena. Sper sa bifam la anul cat mai multe „iesiri in lume”.

Concerte, gradinita… urmeaza si ele pe lista.

Sa ne regasim cu bine!

1 Response to "To do list"

La sarmale si la salata boeuf te ajut si eu, Malina. Sarmale 100% singura nu am facut niciodata, dar ma pricep cat de cat, iar salata boeuf imi iese super buna :).

Drum bun si sa va simtiti fain in Budapesta si Viena. Mie mi-au placut f tare amandoua.

La multi ani!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,857 hits
Decembrie 2008
L M M M V S D
« Noi   Ian »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
