Zmeura's Weblog

Prea repede sau prea incet?

Posted on: Decembrie 12, 2008

Am 29 de ani. Din exterior par o pustoaica de 16 ani. Cateodata si din interior pentru ca inca nu am ajuns la maturitatea afectiva dorita. Imi place sa ma prostesc, sa ma alint, sa ma comport ca un copil. La fel de mult cum stau noptile treaza gandindu-ma la probleme existentiale: unde am gresit, ce puteam sa fac bine, plecarea celor mai dragi de langa mine.

Trec de la o extrema la alta foarte repede. In minutul asta rad cu lacrimi, in urmatorul ma gandesc la esecuri si plang. Cand am fost la psiholog am facut chiar un joc. M-a pus sa rad. Am ras. Intrasem in starea aceea de bine pe care ti-o da rasul, insa in secunda doi ma tavaleam pe jos de plans.

Cred ca anii au trecut peste mine fara sa-i asimilez cum trebuie. Mereu am impresia ca am pierdut ceva important din ei, lucruri pe care le puteam face, insa nu le-am facut.

Nu-mi recunosc varsta pe care o am sau mai bine zis, nu ma recunosc in ea. Cred ca am ajuns prea repede la 29. Gusturile mele in ce priveste muzica, filmele, cartile ma contrazic cu desavarsire, ai spune ca sunt chiar batrana, dar cred ca timpul a trecut prea repede peste mine.

Ma uit si la tinerii de 23-24 de ani. Par atata de maturi si pana la varsta asta, unii dintre ei au ajuns sa cunoasca foarte multe. Eu la 23 de ani inca nu cunosteam Bucurestiul, desi m-am nascut aici, plangeam din orice si incercam sa-mi dau seama in ce directie sa o iau.  

Timpul – aliat sau dusman?

3 răspunsuri to "Prea repede sau prea incet?"

hei, cum adică să îţi recunoşti vârsta? adică noi, la 29 de ani, ar trebui să ne simţim bătrâne? crezi că nu e normal că vrem să mergem la concerte, să dansăm, să ne îmbrăcăm colorat, cu cercei cu gărgăriţe?
eu cred că îţi poţi păstra spiritul tânăr, cheful de joacă, până la adâncii bătrâneţi şi chiar mai mult! Şi cei mai încântaţi de asta vor fi chiar copiii noştri.Timpul e aliat sau duşman, după cum vrei tu să îl consideri. Oricum eu încerc să preţuiesc fiecare secundă.

Ai dreptate Raluca, insa cateodata nu-mi vine sa cred ca am ajuns deja la varsta asta. sau ca d-abia la varsta asta am ajuns sa fac lucruri pe care as fi putut sa le fac la 23 de ani.

o sa ma imbrac colorat si o sa-mi pun cercei cu gargarite si fimo cu vacute sau elefanti in piept pana la adanci batraneti. promit.

Eu cred ca e un avantaj faptul ca arati mai tanara, sau ca te simti mai tanara. Poti sa „cresti” atunci cand vrei si timpul nu te va presa niciodata 🙂 .

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,841 hits
Decembrie 2008
L M M M V S D
« Noi   Ian »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
