Zmeura's Weblog

Cum fu la De Phazz si la Tricky

Posted on: Noiembrie 27, 2008

Saptamana asta a fost a concertelor, incepand de luni, cu De Phazz la TNB si pana miercuri, cu Tricky la Sala Palatului.

La De Phazz a fost superb. Pat a cantat din toti rarunchii ei, a dansat lasciv, a vorbit cu noi pe romaneste. Karl, la fel, dar mai ales simpatic si haios. Iar trupa din spate, jos palaria. Am auzit doua din preferatele mele, Mambo Craze si My Society, dar si piesele de pe ultimul album suna bine. Bis, bis si iar bis.

La Tricky…hmmm. N-am stat pana la sfarsit. Chiar m-am enervat ca a intarziat foarte mult, iar concertul s-a terminat foarte repede. Am vazut pe alte bloguri ca s-aprelungit la bis. Cu toate astea, Tricky a fost un concert ciudat, cu o voce feminina slabuta, cu un Tricky afumat bine.

Nu stiu, insa omul mi-a dat senzatia ca vrea sa plece cat mai repede de pe scena. Nu contest, a cantat superb, iar rockul de pe piese mi-a placut la nebunie. Doar ca impresia de final nu a fost una buna.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Noiembrie 2008
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
