Zmeura's Weblog

Obama, adunat din presa

Posted on: Noiembrie 5, 2008

Victoria lui Obama vazuta de quality-urile de top de la noi (in ordinea ultimelor masuratori de audienta):

Jurnalul National

Evenimentul zilei

Adevarul

Romania libera

Gandul

Cotidianul

M-am gandit si eu la cateva titluri: Culoarea Americii; Istoria se rescrie; In America chiar totul e posibil; De pe plantatia de bumbac la carma tarii; America arata ce inseamna egalitatea; Mai tare decat criza financiara: un negru la carma Americii; „Visul” lui M.L. King s-a implinit; Chipul Salvatorului; Noul lider al lumii.

3 răspunsuri to "Obama, adunat din presa"

Initial m-am bucurat ca a castigat Obama. Am crezut pentru moment in toleranta si in evolutia mentalitatii americane. Dar dupa ce am citit ieri foarte multe articole in presa de pe la noi si in cea internationala, am ajuns sa fiu convinsa de faptul ca el nu ar fi fost niciodata ales, daca America nu ar fi fost in aceasta criza. Mai mult decat atat, felul infantil in care poporul american s-a bucurat de victoria democratilor si sperantele suprarealiste pe care milioane de oameni le-au aruncat cu toata forta in bratele acestui om, imi dovedeste faptul ca America se indreapta spre un dezastru si mai mare decat cel in care se afla deja. Si nu spun aici ca McCain ar fi fost mai bun. Dar frumos ar fi fost ca, din milioanele astea de oameni indoctrinati si-asa de un sistem imbecil, macar jumatate sa fie capabili sa faca diferenta dintre „cum va putea statul sa-mi faca viata mai usoara?” si „ce trebuie sa schimb EU sau sa imbunatatesc EU in viata mea pentru ca ea sa fie mai usoara?”

Fata de un potential presedinte deja foarte batran si cu putina experienta politica, cred ca Obama este alegerea cea mai potrivita. Buzz-ul lui McCain s-a facut in jurul statutului sau de erou in Vietnam.

Americanii spera, acum, la un miracol de la Dumnezeu ca sa-i salveze si nu la alte strategii de ordin financiar/economic/politic, iar tenta/alura mesianica a lui Obama s-a dovedit un punct forte.

Alta varianta nici eu n-as fi avut daca as fi fost cetatean american. Sper ca timpul sa nu-mi insele asteptarile, dar, in momentul asta si eu cred ca Obama merita sa fie presedinte. Eu cred ca a fost ceva nou pentru americani. Omul asta e diferit fata de toti politicienii vazuti pana acum, si din America si de pretutindeni.

Eh..eu nu prea il vad intr-o postura atat de „sfanta”, dar om trai si-om vedea.. 😉

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,841 hits
Noiembrie 2008
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
