Zmeura's Weblog

Jazz rulz

Posted on: Octombrie 28, 2008

Ei bine, seria de concerte de la Sala Palatului, reunite sub evenimentul Bucharest Masters of Jazz, a dovedit ca jazz-ul, pe cat de restrictiv e ca gen, pe atat de popular poate fi.

Nu am fost decat in doua seri, respectiv vineri (Monty Alexander si Count Basie Orchestra) si duminica (FivePeace Band), seri care au umplut Sala Palatului si, am inteles de la prieteni, ca si in celelalte zile la fel a fost.

Am avut privilegiul de a vedea legende, in carne si oase, oameni pe care ii vedeam doar pe Vh1 cand eram mai mica sau ii ascultam cu diverse ocazii.

Unii dintre ei, intr-adevar, batrani, insa la fel de virtuozi ca in vremea tineretii. Mi-am oferit aplauzele de multe ori si cu mult drag, iar la sfarsit nu puteai sa nu te ridici de pe scaun si sa arati respectul cuvenit in fata unor monstri sacri.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,262 hits
Octombrie 2008
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
