Zmeura's Weblog

The Masters

Posted on: Octombrie 23, 2008

La cate nume mari vin la evenimentul ce incepe azi, e mai mult decat potrivit numele ales: Masters of Jazz.

Vorbim fireste de Bucharest Masters of Jazz. Aveti in link si programul. 

Printr-o conjunctura fericita a sortii, am facut rost de bilete si aici. Nu vom merge in toate serile, insa noi ne gandeam la Al Jarreau (azi, 23 octombrie), Chick Corea & John McLaughlin in Five Peace Band (duminica), Dianne Reeves, Nigel Kennedy Quintet (pe 5 noiembrie se pare). Pe John MacLaughlin l-am vazut si in septembrie cand a venit in Romania. Recomand.

Deci vor fi patru seri de jazz regal: 23-26 octombrie, Sala Palatului.

Din cauza de Mariuca, nu stim exact daca vom ajunge in toate serile.

3 răspunsuri to "The Masters"

vreau şi eu, vreau şi eu! acum, dupa thievery, am cam prins gustul..haha

Şi aş mai vrea şi la Roisin Murphy, Nouvelle Vague, Koop,De Phazz,Tricky,Sting, Depeche Mode…Sau măcar o parte..Să nu exagerăm

De Phazz canta foarte misto. Sting nu stiu, DM poate, dar la AC/DC la Budapesta ce zici?

Pe Nouvelle i-am vazut deja la Bestfest. Si Roisin si Tricky merita.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,857 hits
Octombrie 2008
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
