Zmeura's Weblog

M-am hotarat sa devin prost

Posted on: Septembrie 18, 2008

Asa cum Antoine s-a hotarat sa devina prost, tot asa m-am hotarat si eu sa nu fac recenzie acestei carti. Lui Antoine nu i-a reusit ce si-a prospus, mie cred ca-mi va reusi avand in vedere ca la un simplu search pe google, cartea inregistreaza o sumedenie de recenzii. Deci s-a dovedit a fi populara.

Nu spun decat ca de multe ori am vrut sa fac si eu ceea ce si-a propus Antoine, adica sa nu mai gandesc atat de mult, sa nu mai analizez lucrurile si sa despic firul in patru pentru a ajunge la esenta ideilor si mai ales sa ma cobor la mintea oamenilor cu un foarte scazut nivel al gandirii. Cand mi-am dat seama ca nu pot, m-am retras.

Antoine e un om deosebit, un om foarte rar in categoria „oameni”. Cred ca nu inteligenta este caracteristica lui definitorie, ci mai degraba sufletul sau bun, preocuparea nesfarsita de a nu contribui la suferinta altora.

O carte foarte buna, care ne arata ca cele mai bune lucruri din viata sunt lucrurile simple.

1 Response to "M-am hotarat sa devin prost"

Mi-a placut cartea, a fost o surpriza. Placuta. Populara, citita, dar nesperat de buna.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,752 hits
Septembrie 2008
L M M M V S D
« Aug   Oct »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
