Zmeura's Weblog

Look out sunshine

Posted on: Septembrie 13, 2008

Here we stand se numeste cel de-al doilea album al scotienilor de la The Fratellis. Albumul a fost lansat prin iunie anul acesta si, desi nu cunoaste inca succesul lui Costello Music din 2006, se pare ca prinde destul de bine.

Cel putin pe mine. Din tracklist-ul noului album am ascultat cateva piese bune: Look out sunshine, My friend John, Babydoll, Tell me a lie, Acid Jazz singer.

Recomand.

4 răspunsuri to "Look out sunshine"

Off topic : am facut rost de noul Queen + Paul Rodgers. Este in cel mai bun caz mediocru. Nu seamana cu nimic din ce a fost Queen. Mai bine ascult Body Language. Pe repeat…

Cinabru, deci sa inteleg ca nu prea merita sa ma duc la concert? am inca foarte multe dubii.

Live nu pot sa spun, n-am vazut prea mult. Paul Rodgers imi repugna, sincer 🙂 Dar noul album este ratat. Cu totul. Macar sa te duci pentru Brian si Roger, si tot merita.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,857 hits
Septembrie 2008
L M M M V S D
« Aug   Oct »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
