Zmeura's Weblog

Bucurati-va…

Posted on: Septembrie 9, 2008

…maine chiar nu murim.

Am tot citit despre experimentul minune care ne-ar aduce sfarsitul lumii chiar maine. Well fratilor, eu maine am de dat sala la examenul auto, deci m-as bucura sa existe un moment de panica in acel timp si sa se reprogrameze, insa totul e o mare prostie. Nu va veni niciun sfarsit, pentru ca mai intai trebuie sa se coboare Iisus pe pamant, pentru a doua oara.

Deci, nicio masinarie nu va prima in fata Domnului. Asa ca….life goes on. Nu faceti provizii sau petitii prin parlament. It’s fucking useless.

Si mai avem atatea si atatea de facut: Mariuca sa creasca mare si sa fie sanatoasa, tati sa-si ia laptop, sa ne luam frigider nou si inca un dulap :))), apoi concertul Cohen, Queen, Thievery Corporation, Coldplay, Bruce Sprengsteen, in fine…..noi toti sa devenim mai buni.

5 răspunsuri to "Bucurati-va…"

Mult succes maine! 🙂 Si-ncet, incet sa le bifati pe cele enumerate 🙂

multumesc mult Anca. am foarte mari emotii.

Sunt totacl de acord cu tine

🙂 sper ca a iesit asa cum iti doreai

recunosc ca m’ai socat cu al tau fucking useless 🙂 cred ca e prima data cand am citit ceva deocheat pe blogul tau.. sau poate n’am citit suficient 🙂

se pare ca la anu’ va trebui sie eu sa imi iau carnet .. si mi’e urat si nu vreau.. sa’mi zici cum e

scuze Costina de socul aplicat :)).

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,752 hits
Septembrie 2008
L M M M V S D
« Aug   Oct »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
