Zmeura's Weblog

…as if I were in Dogville

Posted on: August 31, 2008

Astazi asa ma simt. De parca as fi in Dogville. Aici, despre film.

In drumul nostru saptamanal spre slujba de la Stavropoleos, mai precis prin centrul vechi, am dat peste ceva mai putin obisnuit. Dinspre Gregory’s veneau niste sunete desprinse parca din alta lume. O fata canta la un obiect pe care mi-ar fi greu sa-l denumesc instrument muzical: obiectul are o forma ovala si este confectionat din cupru sau aluminiu sau altceva. Aduce cu un capac foarte mare, pe care se gasesc niste adancituri mici imprejurul capacului. E ca si cand ai canta la toba.

Anyway, ieseau niste suntele minunate, linistitoare. Ne-am oprit, am ascultat-o, am pus niste banuti, apoi ne-am dus spre biserica. La intoarcere, ne-au insotit si prietenii nostri cu care ne intalnim de obicei la biserica si am vrut sa le aratam si lor ce am descoperit noi cand am venit. S-au aratat la fel de interesati si incantati.

Doar ca, la un moment dat, a venit o satra de tigani, care din motive care tin exclusiv de prostie, nesimtire etc, au inceput sa rada si sa faca glume proaste pe seama ei. Pe buna dreptate, iti venea sa scoti un pistol sau un bici si sa fii cat se poate de nemilos.

Fata, care cred ca era de nationalitate germana sau austriaca, sper, din suflet, sa nu-si fi dat seama de ceea ce debitau animalele alea.

Si uite asa, iti dai seama ca te afli intr-un loc in care nu vrei sa fii, un loc unde salbaticia, cruzimea, ignoranta sunt la ele acasa. Iti vine sa-i dai foc, sa-l distrugi ca sa nu mai existe asa ceva pe pamant.

2 răspunsuri to "…as if I were in Dogville"

da, sau sa instaurezi domnia legii.. acum ceva sute de ani, unii omuleti scriau despre asta. noi, astazi, de’abia indraznim sa visam.

Ahaaa, deci asta vroiai sa-mi povestesti ca ai vazut pe Smardan! 🙂 O s-o ascult si eu cand o sa fiu prin zona..pacat ca orice lucru frumos din Bucuresti, trebuie sa aiba si o parte proasta..probabil mai trebuie sa treaca f multi ani pana vom scapa de tiganii din zona lipscani..daca se va intampla minunea vreodata.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,262 hits
August 2008
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
