Zmeura's Weblog

Our almost new home

Posted on: August 23, 2008

Desi stam cu chirie, am facut ceva imbunatatiri apartamentului in care stam. Atat cat putem intr-o casa care nu e a noastra, dar in care vrem sa ne simtim bine.

Am primit si am si cumparat in cei cativa ani de cand stam impreuna, tablouri, afise de concerte sau placute din lemn pe care nu prea am avut cum sa le agatam de perete. Si chiar ne parea rau pentru ca aceste achizitii sunt foarte frumoase, deosebite si mai ales dragi. Unele dintre ele sunt creatia unor copii mai putin favorizati de soarta, dar cu mult talent incurajat de fundatii umanitare.

In cele din urma, ne-am pus termopane si cu ocazia asta i-am rugat pe maestri sa dea niste gauri in pereti. Printr-un sistem foarte inovativ pus la punct de prietenul nostru Memo, iata ce a iesit: our not quite new home, but just lovely

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,752 hits
August 2008
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
