Zmeura's Weblog

Inapoi si inainte

Posted on: August 3, 2008

Vacanta noastra draga s-a terminat. Ne-am intors sambata seara de la Valenii de Munte, cu regrete in suflet dar si cu optimism pentru vremuri noi.

In drum spre Bucuresti am facut si putina cultura de weekend. Din Valeni am luat-o pe drumul spre Buzau si ne-am oprit la Vulcanii Noroiosi (in preajma comunei Berca, judetul Buzau), un loc foarte frumos. Desi raul de masina ne-a dat batai de cap, mie si Mariucai, n-am regretat mica excursie.

Ajunsi acasa, ne pregatim de noi provocari. De maine, mami isi schimba traiectoria profesionala intr-o directie de data asta asa cum trebuie.

Deci, timpuri noi, sa ne bucuram de ele.

Aaa, si daca mai aveti timp astazi, treceti pe la Teatrul de vara Capitol. Are loc o noua editie My Grandma’s backyard. Merita!! Eu mi-am cumparat o super geanta, asa pentru noi inceputuri.

Cheers!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,262 hits
August 2008
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
