Zmeura's Weblog

Dureri

Posted on: Iulie 14, 2008

O durere nu vine niciodata singura. Este cat se poate de adevarata zicala asta. In ultima saptamana m-am ales numai cu dureri, atat fizice cat si psihice. Iata:

  • ma doare maseaua; nu pot sa mananc, sa dorm, sa citesc
  • sambata m-am tuns; tanti aia m-a ciopartit
  • nu-i chip s-o convingem pe Mariuca sa se duca o saptamana la bunicii de la Valeni; zice „nu mamaie, Mariuca cuminte”, ca stie ca daca e cuminte ii indeplinim toate dorintele; ce-i drept nici pe mine nu prea ma lasa inima sa stau atata timp fara ea
  • tot Mariuca are niste bubite pe fund; nu-i mai trec
  • de doua saptamani am inceput scoala de soferi; nu se prinde nimic de mine, sunt complet antitalent la volan, incurc ambreiajul cu acceleratia, pun frana brusc, mai rau, incurc stanga cu dreapta; iar cartea de legislatie e maaaare, nu se mai termina. sunt atatea indicatoare si benzi si atatea reguli la intersectii si viraje etc. nu cred ca voi lua din prima carnetul. mai rau, cred ca examinatorul ii va spune instructorului ca sunt un dezastru in trafic
  • acasa nu merge internetul de o saptamana
  • nu mi s-a indeplinit o mare dorinta de-a mea, desi am pus mult suflet in chestiunea asta; e ceva legat de lucrul cu cartile si cu ceaiul
  • n-am ajuns la Judas Priest. la fel, as fi vrut sa-l vad si pe Fat Boy Slim
3 răspunsuri to "Dureri"

Cheer up, my friend! Gandeste-te ca pana si durerile de dinti trec si internetul se repara si Mariuca se face bine; dupa ploaie iese soarele si uneori se vede si curcubeul in zare :).

da cu sofatu’ tot n-o duc bine :))

Pot sa te ajut cu ceva? Am carnet din 2002 😀 Da-n Bucuresti inca nu am indraznit sa conduc.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Iulie 2008
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
