Zmeura's Weblog

De dimineata…

Posted on: Iunie 18, 2008

…s-au intamplat doua chestii:

…pe VH1, la emisiunea matinala Espresso, i-am vazut pe baietii de la trupa Firma. M-am uitat pana la sfarsitul clipului ca sa ma asigur ca ei sunt. Si da, ei erau cu piesa Baby’s crying. Un lucru chiar bun pentru noi.

…pe strada, in drum spre serviciu, doi sau trei cocalari – dupa vorba, dupa port – m-au intrebat daca sunt emo. Reactia mea: am inceput sa rad, nu i-am injurat. Am stat si m-am gandit ce i-a determinat sa ma considere un emo. M-am uitat la toale, eram foarte colorata, mi-am verificat freza in geamul unei masini, bretonul taiat scurt era la locul lui, deci parul nu-mi intra in ochi, machiajul oricum imi lipseste cu desavarsire, suparata nu eram. wtf?

 

3 răspunsuri to "De dimineata…"

eh, probabil te’au vazut draguta si au vrut si ei sa zica ceva care sa sune interesant si hip, asa ca au zis emo (e ultima moda, nu? ce mai conteaza ce inseamna?)

Voiau sa te agate :). Lasa, ca face bine la self esteem, si la voia buna de dimineata! 🙂

pai avand in vedere ca unu la mana, m-au numit emo si doi, ca erau cocalari, nu prea imi face bine self-esteem-ului dar face bine voii bune de dimineata, asa cum ai spus si tu.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,841 hits
Iunie 2008
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
