Zmeura's Weblog

Jena

Posted on: Iunie 16, 2008

Nu sunt analist politic, nu intentionez sa tin acum o polologhie electorala. Spun doar atat: bucurestenii isi merita soarta pe care o au, iar mie mi-e jena ca ma numar printre ei.

Inca o data efectul de turma isi spune cuvantul. Daca primarul semianalfabet a fost reales la sector, daca la primaria capitalei au preferat pe unul care, desi e doctor, vorbeste trivial, are fata de smecher de cartier si de fustangiu.

Nu vom scapa niciodata de relicvele din PSD, pentru ca da, victoria e a PSD-ului, in ciuda „independentei” lui Oprescu. Vom continua sa dam mita, sa inghitim praf, sa inchidem ochii la nedreptati. Dar asta e inca o data alegerea bucurestenilor, care si-au sapat singuri groapa. Asta e, daca in Bucuresti majoritari sunt pensionarii si cocalarii. Iar pesionarii, in ciuda varstei si a experientei de viata, nu se invata minte.

Sa nu-i mai aud vociferand! Noi am pierdut numai din cauza lor.

Prefer de mii de ori sa spun ca nu asta e locul nasterii mele, al traiului mei si mai ales, ca nu e locul unde imi cresc copilul.

1 Response to "Jena"

din pacate, adevarul este ca nu am avut ce sa alegem. fiecare si-a gasit justificari pentru a vota ceea ce el a considerat a fi raul cel mai mic.

oprescu a pus in scena un circ in care romanii au preferat sa creada, acela al mesagerului schimbarii, caruia dinozaurii comunisti ii inchid usile in nas. de’aia a castigat.

in ce il priveste pe blaga… sa tinem cont de faptul ca a fost ministru de interne, si om mai fi auzit si vazut unii din noi despre faptele lui de coruptie. este un securist.

eu mi-am anulat votul. sincer, intre cei doi, mi-e greu sa imi dau seama care e raul cel mai mic.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,844 hits
Iunie 2008
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
