Zmeura's Weblog

Our perfect wedding

Posted on: Iunie 9, 2008

Emotii, tensiuni, stres, toate astea s-au transformat in ceva superb in ziua nuntii. Alergaturile, vorbitul si rasvorbitul la restaurant, aranjamentele handmade pentru mese, selectia de muzica, totul a fost facut de noi. Cred ca nici daca apelam la un wedding organizer nu ar fi iesit atat de original.

La biserica a fost cel mai furmos. Pentru mine, slujba de cununie a contat mai mult decat orice. Mariuca a stat tot timpul langa noi si m-a tinut de mana. Nu puteam face nicio miscare, pentru ca imi cauta in pemanenta mana. Iar eu eram cea mai fericita ca eram toti trei acolo, in fata Domnului.

A fost totul asa cum am sperat sa fie. Au venit oamenii care au contat: prieteni vechi si noi, dar la fel de buni, parintii, sora mea, sora lui Dan, nasii, fosti colegi de serviciu sau de facultate.

Nasii, niste oameni deosebiti, veniti de foarte departe, din Marea Britanie, tocmai pentru a ne fi alaturi.

La petrecere a venit chiar si parintele Marian, cel care ne-a cununat.

La restaurantul La Scena, oamenii de acolo si-au dat toata silinta ca lucrurile sa iasa bine. Mancarea a fost laudata din plin, iar din tort, nuntasii s-au infruptat de mai multe ori.

Au fost si copilasi, cinci baietei foarte cuminti pe care Mariuca, singura fetita, i-a alergat prin tot restaurantul. Iar Mariuca s-a comportat si ea exemplar: a dansat, a mancat, a ascultat de noi si de bunici si a fost mai frumoasa decat mireasa.

 

7 răspunsuri to "Our perfect wedding"

Casa de piatra, sa fiti fericiti, sa ajungeti la nunta de aur, cel putin!
Frumoase aranjamente ati facut pe mese.

🙂 Si eu apar in poze :D.
Multumesc mult ca am contat intr-atat incat sa fiu si eu partasa la ziua bucuriei voastre. M-a onorat si m-am simtit foarte bine. Sa fiti mereu tineri, veseli si sa stiti toata viata ce e dragostea adevarata!

Casa de piatra si sa va iubiti mult! 🙂

Multumim pentru urari. ma bucur sa descopar ca am si prieteni virtuali.

forevergreen: aranjamentele pentru mese contau in niste buchete confectionate din hartie, ceva gen origami. ne-au luat cam o jumatate de zi sa le facem. si le-am daruit prietenilor.

🙂 casa de piatra!

well, thank you Zu!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,844 hits
Iunie 2008
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
