Zmeura's Weblog

Wish me good luck

Posted on: Iunie 4, 2008

Stau cu frica in suflet pana sambata. Sper sa nu se mai intample nimic rau. Nu stiu cum se face ca toate problemele au inceput chiar inaintea nuntii.

Un tir a intrat in masina alor mei – slava Domnului ei sunt bine, au avut un noroc chior, Mariuca a facut conjunctivita, dupa care am luat-o si eu, apoi, tot ea a racit si a facut febra mare.

Acum, cu doar 3-4 zile inainte, eu m-am imbolnavit rau. Imi pun acum sperantele in Cel de Sus.

In plus, am ramas fara masinile care ne-ar fi putut duce la biserica, dar asta nu-i grav, iar alti invitati la nunta s-au imbolnavit si ei. Sor-mea a ramas fara iubit.

Nu cred in superstitii sau blesteme, dar cred in puterea gandului rau.

Asadar, cu Dumnezeu inainte!

Vroiam sa fac si o recenzie a cartii La agatat (Nadine Gordimer, Colectia Cotidianul), insa trebuie sa-mi revin.

 

4 răspunsuri to "Wish me good luck"

Eu am avut probleme cu picioarele invitatiilor (http://zu-zuzi.blogspot.com/2008/02/legs-for-dancing.html) asa ca, din experienta proprie, pot sa iti spun ca pana la urma toate or sa fie bine si eventual mai incolo o sa si poti rade cand te gandesti la asta :-). Multa sanatate tuturor si just relax…

ce poveste si la tine.

mersi de incurajari.

Eu si Dedi va uram o zi asa cum v-ati dorit-o, fara niciun incident neplacut si numai cu confetti, urari de fericire si mullttt soareeeee!!!Casa de marmura:) si petrecere frumoasa.

va multumim Delia si Dedi.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,068 hits
Iunie 2008
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
