Zmeura's Weblog

Cultura de weekend (Targul de 1 iunie)

Posted on: Iunie 2, 2008

In weekend n-am reusit sa ajungem decat la Tragul de 1 iunie. Mariuca a fost cam bolnavioara, asa ca sambata am stat numai in casa.

Duminica si-a revenit si astfel am ajuns la MTR.

A fost foarte frumos. Copiii au desenat, iar Mariuca s-a asezat si ea la o masa si a inceput sa coloreze, timp in care m-am dus sa admir lucrurile expuse spre vanzare.

Am cumparat un catel din lemn, pe rotile, un tablou, turta dulce si accesorii de pus la gat (my favourites).

Am vizitat si o expozitie cu desenele copiilor, unde am ascultat si povesti, spuse tot de copii, iar la sfarsit ne-am uitat la desene animate in Clubul Taranului.

Spre seara am mai iesit o data, pentru a ne indeplini datoria electorala, apoi ne-am dus prin Moghioros unde era o nebunie de nedescris: spectacole, cantari etc., toate de un prost gust indescriptibil, la fel ca si oamenii de acolo.

Sincer nu recomand nimanui acest parc, desi acolo am dus-o zilnic pe Mariuca cat am stat cu ea acasa si o mai duc din cand in cand pentru simplul motiv ca este peste drum de noi.

Mai jos, poze de la targ:

1 Response to "Cultura de weekend (Targul de 1 iunie)"

ce frumos ca se mai fac astfel de targuri pentru copilasi…cat sunt de adorabili cand ii vezi ca se bucura de orice obiect nou, de orice desert dulce, cu atat de multa sinceritate si voie-buna. Mi-ar placea sa mai fiu copil si sa merg cu parintii la astfel de targuri

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,752 hits
Iunie 2008
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
