Zmeura's Weblog

Cultura de weekend (Tarafuri si Antichitati)

Posted on: Mai 26, 2008

Cultura de weekend a inceput de vineri seara, cu un concert al Luizei Zan in Green Hours. Foarte tare tipa, desi am mai ascultat-o cu foarte mult timp in urma, de data asta parca a fost si mai tare. Voce puternica, tehnica vocala.

La Muzeul Satului s-au desfasurat Tarafuri si Fanfare. Am ajuns sambata, spre sfarsit, din pacate. L-am prins pe Grigore Lese, am admirat o hora de toata frumusetea incinsa de public chiar pe scena si, in cele din urma, ne-a alungat ploaia.

Mariuca a dansat si ea…pe scena.

Ne-am pus in cap sa mergem la BB3 (Bienala de Arta Contemporana) insa la Hanul cu Tei, duminica era inchis cu lacatul. Am ajuns, in schimb, la Targul de Antichitati de la Palatul Sutu.

 

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Mai 2008
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
