Zmeura's Weblog

Cultura de weekend (La taifas cu italienii si Otaku)

Posted on: Mai 19, 2008

Cultura de weekend a inceput, de fapt, de joi, cu concertul lui John McLaughlin, un excelent chitarist de jazz, care a umplut Sala Palatului si a tinut in priza spectatorii. Cred ca am aplaudat in permanenta, chiar daca piesa inceputa nu se terminase.

Nu sunt ascultatoare inraita de jazz instrumental, insa omul e un virtuoz.

Vineri ne-am indreptat catre MTR, unde am prins seara culturala italiana. Am degustat prosciuto, parmezan si niste salate cu specific international, de care am fost dezamagiti din cauza portiilor aproape invizibile. Spre final am prins concertul unor italieni, desfasurat in Clubul Taranului. In rest, atmosfera boema, prieteni, cunoscuti, Mariuca alergand prin curte.

Am vrut sa vedem si noi cu ce se mananca Otaku, despre care am tot citit/auzit, asa ca duminica ne-am dus la expozitia care s-a tinut la Atelier 35, pe Selari. Otaku este un termen folosit pentru a descrie fanii genului manga sau anime. Mai multe despre acest curent, gasiti aici.

Printre picaturi am strecurat si un botez si mai ales un bobogan.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,654 hits
Mai 2008
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
