Zmeura's Weblog

Va Sandy

Posted on: Mai 3, 2008

Din generatia mea cred ca nu exista nimeni care sa nu fi vazut in copilarie Sandybell.

Doamne, ce timpuri! Ce fericiti eram cand la ora 7 fara ceva o zbugheam in casa si asteptam cu sufletul la gura sa se faca ora 7 si sa inceapa Sandybell. Parca la 7 incepea daca nu ma-nsel.

Tin minte ca pe strada nu mai era nici tipenie de copil. Toti erau in casa, baieti si fete, fara exceptie. Apoi, ieseam din nou in fata blocului si povesteam.

Si ce mai plangeam de mila ei cand era trista. Si ce mai fredonam cantecul ei, chiar daca nu stiam o boaba de franceza.

De ce nu mai e si acum ca atunci?

N-am avut o copilarie fericita. A fost presarata si cu bune si cu rele, insa unele lucruri ma emotioneaza si acum.

 

9 răspunsuri to "Va Sandy"

daaaaaaaaaaa, mi’amintesc, chiar asa era! pe mine m-a fermecat si Clementine. nu aveam rabdare pana la urmatorul episod..

Ooooo ce mult imi placea si mie Sandy!! Si Lidia in jurul lumii.
Si asa cum zici, in fiecare seara la 7, semnam condica in fata TV-ului. POate il gasesc pe net, ca tare l-as revedea. 🙂

Si acum stiu cantecelul; eram innebunita dupa el si chiar si acum mi-a facut placere sa-l reascult/cant. Eu imi mai amintesc de Nils Holgersson, pe care l-am vazut cap-coada la televiziunea maghiara, dar cand a aparut la romani l-am urmarit de parca o faceam pentru prima data :).

cu riscul de a ma repeta: daaaaaaaa!

stiti, Nils Holgersson a fost singurul desen animat la care se uita si tata!
si o iubeam pe Aca (*acum, ca dau examenele ACCA – iacs! – nu mai suna asa de bine 🙂 ).

fetelor, multumesc ca sunteti partase acestei amintiri deosebite a copilariei noastre.

Uite cum de la desene animate si copilarie ajungem la chestii profesionale. Costina, ma intereseaza examenele ACCA. Cum pot lua legatura cu tine sa-mi povestesti putin cum sta treaba? Eu am pe blog o adresa de mail…
Malina, scuze de off-topic :).

Anca, nu-i nimic. intra pe blogul Costinei si gasesti acolo, cred, o adresa de mail.

sper sa va coordonati.

Gata, ne-am gasit, Malina :).

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,262 hits
Mai 2008
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
