Zmeura's Weblog

Liber

Posted on: Aprilie 29, 2008

Saptamana asta o am pe toata libera. E asa de bine acasa. Ma odihnesc si mai stau cu Mariuca. Am timp acum s-o duc la bobodan si s-o las cat vrea ea. Cand vin de la serviciu si o iau la noi acasa, n-am timp sa mai stau cu ea pe afara.

Acum profitam de toate. De dormit, de jucat, de stat mai mult impreuna.

De sarbatori a fost frumos. Ne-am dus la bunici la Valenii de Munte. Am primit multe cadouri, am mancat si am dormit de am rupt toti trei. N-am mai dormit de nu-mai-stiu cand 4 ore la pranz si seara culcat de la 10.

Am fost la slujba de Inviere acolo. Foarte frumoasa slujba. Iar preotul paroh chiar se implica in treburile bisericesti: Casa Domnului ingrijita, un cor de copii superb.

Am mai stat cu bunicii si cu matusa Madaina (cf. bebe dex) si ne-am intors aseara. Desi obositi, ne-am oprit totusi la topogan, caci nu mai scapam de gura lui bebe. Tati a dus bagajele, mami a ramas in parc.

Sublim.

La plecare

si la intoarcere

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,848 hits
Aprilie 2008
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
