Zmeura's Weblog

My people

Posted on: Aprilie 15, 2008

De ceva vreme incoace traiesc o bucurie foarte mare. Pe langa lucrurile frumoase de care am parte, Domnul mi-a mai dat unul. E vorba despre oamenii cu care am intrat in contact si cu care am legat prietenii minunate care sper sa si dureze.

Culmea este ca acestea s-au legat in locuri si circumstante despre care nu credeam ca vor duce la ceva permanent si in acelasi timp interesant.

Asa se face ca am legat prietenii in parc, unde am constatat ca dincolo de discutiile legate de cati mililitrii de lapte a mancat copilul si cate ore a dormit la pranz, poti vorbi si despre filme, carti, muzica etc si chiar sa descoperi asemanari intr-ale preferintelor.

Apoi, prietenia se leaga tot mai strans si ajungi sa-ti petreci timpul cu persoana respectiva si in afara orelor de plimbat copilul, simtindu-va bine intr-un club, o cafenea, un restaurant si chiar acasa.

Oameni faini am cunsocut si la biserica, si, pe langa faptul ca ascultam impreuna minunata slujba de la Stavropoleos, descoperi ca aveti in comun si altceva decat curtea bisericii.

La diverse evenimente am cunoscut iarasi oameni faini cu care am continuat sa ma conversez via email sau YM.

Nu stiu cum se face ca, desi sunt din Bucuresti, cei mai multi prieteni sunt din provincie si nu din orasul in care m-am nascut si continui sa traiesc. Am avut prieteni de aici, insa aceste legaturi nu s-au dovedit trainice. Ma bucur totusi ca am redescoperit recent vechi prieteni din copilarie care sunt si ei foarte faini.

Prin urmare, pentru mine nu conteaza de unde-mi vin prietenii, ci doar ca sunt asa cum sunt.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,752 hits
Aprilie 2008
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
