Zmeura's Weblog

Se apropie

Posted on: Martie 20, 2008

Se apropie ziua cea mare, adica the wedding.

La to do list mai sunt de facut invitatiile, care in mare parte vor fi distribuite via e-mail, apoi florile (buchet, lumanari). In fine, aici nu ne complicam foarte mult. Vom lua lumanari de la Stavropoleos si le vom aranja noi cu ajutorul prietenilor specializati. Se stiu ei.

Apoi mai e costumatia lui tati. Am stabilit fara costum, sa vedem ce improvizam. Si mai e si rochita Mariucai. Tre’ sa fie ceva din in si asortata cu flori prinse in par.

Apoi mai e playlist-ul. E deja facut, mai intrebam pe la prieteni ce le-ar placea sa auda si dupa aceea facem o compilatie.

Mai trebuie sa mai invitam prietenii (ar fi asa bine daca ar veni toti cei dragi) si sa gasim un fotograf. Si mai trebuie sa ne uitam dupa verighete. Oooff!

La done list avem asa: vorbit la biserica, la Stavropoleos, of course; rezolvat si cu restaurantul: La Scena (nu poate sa nu iasa bine, tuturor le va placea aici), vorbit si cu nasii, luat rochie de mireasa.

Ce mai e, ce mai e? Incep sa intru in panica pana pe 7 iunie.

15 răspunsuri to "Se apropie"

cauta bine fotograful, caci sunt foarte scumpi (aud numai scoruri de cate 2000 ron pe la prietenii mei); in acelasi timp, nu vrei sa te zgarcesti la poze, caci te vei uita la ele multi ani de acum incolo, si e pacat sa nu le faca frumos.

vad ca zici foarte pe scurt de rochie. ce rochie ai luat? cat ai cautat? cam cum arata?

in rest… 🙂 mai putin stress si mai multa bucurie pentru ocazia ce vine!

pupici

iiiiiiiiii arati ca o copilita ! iti sta super, foarte frumoasa cu fundita aceea (eu sunt fan fundite). cred ca vei fi o miresica foarte comoda, am auzit de la prietenele mele care au avut rochii lungi ca sunt foarte incomode si ca mori de cald in ele.
deci, felicitari, iti sta bine si cred ca o sa te si simti foarte bine in ea!

Bafta cu organizarea, desi mi se pare ca te-ai gandit deja la toate. Eu cred ca o sa apelez la un wedding planner cand ajung in momentul ala, caci am obiceiul sa omit multe lucruri care nu mi se par esentiale pe moment. =)

🙂 Nu-i cazul sa te panichezi. Va fi bine si frumos si-n curand vei scrie aici despre asta :).

Trifoi, da e o solutie un wedding planner, insa la noi nu e cazul pentru ca facem ceva simplu, nimic fancy.

Anca, „in curand” mi se pare o eternitate. noroc, insa, ca timpul trece asa repede.

draga „zmeura”, nu ne stim dar te-am reperat din blosfera si atunci cand am timp mai arunc cate un ochi. felicitari pentru nunta si pentru ideile simpliste pe care vrei sa le pui in practica pentru petrecere; o idee de fotograf deloc scump, incepator dar bun, garantez eu pentru el, este http://grigoroiueduard.blogspot.com/, are si cursuri la activ dar cel mai sigur, multa imaginatie:).
mult succes la organizat si va doresc o petrecere reusita.
delia

bine-ai venit Delia si te mai astept. multumesc pentru aprecieri si pentru ajutor. sa stii ca chiar cautam un fotograf „rezonabil” si in acelasi timp bun.

cu placere, daca sunteti curiosi intrati pe pagina lui DEDI, adica Eduard Grigoroiu, el are si poze de la nuntile prietenilor nostri, il pot ruga sa va trimita cateva mostre. Profitati de el ca e in stadiul naiv de a invata si „nu e intrat pe piata” cu preturi nesimtite. Daca va intereseaza, iau legatura si facem rost de mostre.

eu am intrat pe pagina lui insa nu se deschide.

http://grigoroiueduard.blogspot.com/ asta este blogul lui DEDI, scuze ca am pus din greseala o virgula.

draga „zmeurica” 🙂
delia mi-a spus ca pt voi „se apropie” o nunta ce promite sa fie foarte frumoasa si intima. va urez in primul rand sa fie intr-un ceas bun si sa iasa ca in povesti sau ca in filme…depinde cum va doriti 🙂
cat despre poze…eu nu fac poze de nunta pt ca nu imi plac pozele de clasice, cu grup, cu zambet si tinut de gat cu rude, cu bradul in poarta etc. 🙂 in cazul vostru, mi-a placut ideea simpla de nunta, locatia si voiosia voastra – asadar m-am hotarat sa incerc sa fac poze (cu titlu oficial) de nunta. pana acum am facut poze doar la nuntile prietenilor si a fost foarte placut. daca vreti sa vedeti ce a iesit mergeti la: http://grigoroiueduard.blogspot.com/2008/03/poze-nunta-prezentare.html
este un filmuletz de prezentare a modului meu de a face foto de nunta. daca va place, astept un mail ca sa vorbim, sa ne intalnim si sa pregatim ca sa iasa bine frumos si…ieftin 🙂
mail: grigoroiueduard [coada de maimutza] gmail [punct] com

o zi buna!

Buna Dedi

sa stii ca nici noi nu vrem „poze de nunta”. vrem ceva care sa surprinda exact ce se intampla acolo. fara pozitii studiate, poze de grup etc.

cred ca instantaneele sunt cele mai potrivite, dar tu stii mai bine.
oricum tinem legatura si cum ne hotaram, vorbim.

merci de vizita si de ajutor.

hihi! 🙂
super!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,262 hits
Martie 2008
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
