Zmeura's Weblog

De pe la Roblogfest si dupa

Posted on: Martie 15, 2008

Vineri seara ne-am indreptat si noi pasii spre petrecerea Roblogfest. Pe Mariuca am lasat-o la bunici, intrucat vinerea e ziua noastra libera, daca se poate spune asa.

Un motiv de mers la Roblogfest a fost si faptul ca tati a fost nominalizat in cadrul sectiunii de media/advertising cu blogul lui. Tati era convins ca n-o sa castige, eu speram, pentru ca blogul lui, obiectiv vorbind, avea sanse la un loc pe podium. Motive: informatii din media si advertising, publishing, statistici etc. Fresh, interesting, useful.

Ca s-o scurtez, tata n-a castigat, insa a iesit pe locul 4, ceea ce e destul de bine. Ne-am bucurat.

In Fabrica, locul in care s-a tinut petrecerea de premiere, au venit foarte multi oameni, din care 99% bloggeri, of course. I-am recunoscut pe bobby voicu, jeg, visurat, zoso, piticu, bookblog, sutu etc.

N-are rost sa enumar castigatorii. Deja lista e pe toate blogurile. Imi pare rau de Anca, pentru ca se clasase intre primii 20 in finala, insa n-a fost sa fie.

In rest, muzica nu a fost pe gustul meu, desi la butoane a fost Tom Wilson si am mai plecat cu botul pana in pamant si pentru ca tricourile cu pid’jin, marimi mici, se epuizasera, dar pentru ca erau prea faine sa le ratez, am luat unul xxl.

In fine, am plecat repede, dupa decernarea premiilor si ne-am indreptat spre Rooms, la petrecerea celor de la Friends Advertising. Rooms mi s-a parut un loc fain.

Acolo, multi publicitari, de pe la graffiti, mccann etc. Dar si bloggeri. Noi venisem cu Ionut si cu Mihaela si acolo ne-am intalnit cu Andressa cu care am vorbit putin.

Cam asta.

3 răspunsuri to "De pe la Roblogfest si dupa"

Felicitari lui Dan!
Ancai nu-i pare rau, dar iti multumeste pentru sustinere. Ea s-a relaxat prin alte tari zilele astea si a facut shopping asa cum de mult isi dorea :). Oricum, ne mai vedem noi, as soon as possible. Pana atunci keep in touch.

Scuze, scriu de pe computerul sor-mii. Anca era cea ce-a comentat mai sus! 🙂

Bine te-am gasit Corina si multumim si noi.
Foarte bine a facut Anca.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Martie 2008
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
