Zmeura's Weblog

Hi, my name is….

Posted on: Februarie 5, 2008

Primesc din nou leapsa de la Tomata, legata de numele cu care mi-am botezat proprietatea virtuala.

Sincer n-as fi vrut sa-mi dezvalui adevaratul nume si nici nu o voi face decat dand un mic indiciu. Cine ghiceste, foarte bine, cine nu, asta e, nu va stii cum ma cheama.

Eu zic ca nu e greu.

Deci,  daca gasiti cum se spune la zmeura in limba rusa , ati aflat numele meu.

Scurt si la obiect.

5 răspunsuri to "Hi, my name is…."

Din cate-mi mai amintesc eu din cei noua ani de rusa facuti in scoala, zmeura se skaja pa ruski МАЛИНА. Right? Si ca sa vezi ce mica e lumea, ti-am descoperit o sora geamana in Polonia, vezi, poate faceti reintregirea familiei, zmeurico: http://malina-raspberry.skyrock.com 🙂

Bravo Scaevola.

si da, ce coincidenta interesanta. e mica lumea.

Noroc cu Scaevola. Ca tu esti tare secretoasa. ;))

hmmm. pai n-as fi vrut sa ma descopar inca, dar cu leapsa asta…ce sa-i faci.

La politica, fotbal si sex se pricepe oricine! E chiar asa?
http://psisenzual.wordpress.com
Punctul S al sexualitatii feminine. Sexologie online
Va invit cu drag si cu tot interesul sa vizitati adresa de mai sus.
Si va asteptam sa reveniti cu opinii, sugestii, articole, imagini.
Experienta ta conteaza!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,068 hits
Februarie 2008
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  
