Zmeura's Weblog

Ne place Kyoro Chan

Posted on: Ianuarie 30, 2008

Aproape ca am invatat pe de rost toate desenele animate de pe Minimax, precum si orarul lor de difuzare. Dimineata pana in ora 8 stim cam ce ruleaza, la fel si seara tot pana in ora 20 cand intra Animax-ul si dau desene pentru copii mai mari.

Mariucai ii place tare mult sa se uite la desene. Cand se trezeste de dimineata „desene”, seara cand intram in casa iar „mami, desene”. M-am obisnuit si eu cu ele, iar unele chiar imi plac mult. Asa se face ca avem si ceva preferat. Nu numai Mariuca, dar si eu.

Ne place, deci, Kyoro Chan, o vrabiuta vorbitoare de japoneza (caci desenul e subtitrat). Cea mai tare, in schimb, este melodia de pe genericul de prezentare.

Prin urmare, sa intre in scena…Kyoro Chaaaan:

1 Response to "Ne place Kyoro Chan"

Sal all.Cine e fan kyoro Chan sa ma contacteze la terminator_white2003 sa vb.Imi plaaace!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,654 hits
Ianuarie 2008
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
