Zmeura's Weblog

Leapsa

Posted on: Ianuarie 17, 2008

Am primit inca o leapsa. Multumesc Tomata.

Iata despre ce e vorba:

1. De ce ai acceptat leapsa aceasta?

Am raspuns propunerii venite din partea unui blogger.

2. De cand esti in blogosfera?

Din august 2007.

3. Cum ai ajuns sa iti faci blogul?

Inainte citeam bloguri si asa am ajuns sa ma intreb cum ar fi sa ma citeasca si pe mine cineva.

4. Care este primul blog pe care ai intrat vreodata?

Media lui Comanescu.

5. Enumera 3 lucruri pe care le crezi importante ca sa reusesti in blogging.

un stil aparte, umor, post-uri interesante.

6. Cel mai citit blog de catre tine.

A lu’ Iann.

7. Alte bloguri pe care le mai citesti.

manafu, oana dobre, oanaanca, cinabru, demaio, clover, gramo, copolovici, premiumpr, alex radescu, iulian enache, seceleanu, andressa, adrian ciubotaru, bookblog, piticu, zoso, tomata…

8. Care platforma de bloguri o consideri mai buna?

n-am competenta si nici experienta necesara pentru a-mi da cu parerea.

9. Este important traficul pentru tine?

da, este. conteaza pentru mine sa stiu ca ma citeste cineva si mai ales ca revine.

10. Sunt importanti banii pe care i-ai obtine din reclame?

da, de ce nu.

11. Cel mai urat blog pe care l-ai vazut.

Nu stiu daca e neaparat urat, poate prost: fantasya.

12. Consideri ca e un lucru vital sa ai un domeniu .ro/.net/.com etc?

vital in niciun caz.

13. Parola cu care te loghezi la blog.

Da, da…si marmota invelea ciocolata…

2 răspunsuri to "Leapsa"

=)) Imi place ca marmota intra in diverse expresii. Si eu mai folosesc una ceva in genul: „aha, si marmota ce zicea?” 🙂 Iti impartasesc parerea despre fantasya…Si iti multumesc ca ma citesti, poate te faci vizibila mai des. 😛

o sa incerc sa intru in polemici mai des :))….glumesc.

si eu sunt bucuroasa de oaspeti.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,654 hits
Ianuarie 2008
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
