Zmeura's Weblog

Bilanturi si dorinte

Posted on: Ianuarie 4, 2008

Ca toata lumea, la sfarsit de an privesc si eu in urma si inainte. Ce-am facut, ce-am realizat, ce-mi propun si ce vreau.

2007 a fost un an bun. Incadrez la realizari concertele la care am fost, manifestari culturale, prieteni noi, o anumita parte a job-ului si cum as putea sa uit, acest blog. Nu stiu daca este un blog bun, dar este o parte din mine, pe care o las la vedere, cu un anumit risc. Am spus si voi spune mereu, familia, in fruntea careia troneaza Mariuca.

Da, deci a fost un an bun, cu toate ca a avut si parti rele, care m-au cam doboarat.

De la 2008 imi doresc sanatate, in primul rand, pentru copil si pentru noi si pentru toata lumea.

Obiectivele majore sunt renuntarea la pampers si neaparat la doamna Suzi. Apoi imi doresc foarte tare sa avem casa noastra, sa nu mai stam cu chirie si Mariuca sa aiba camera ei, una foarte vesela si colorata. Si in casa sa fie cald iarna. Ii promit ca facem tot posibilul. O sa ne luam si carnetul de sofer.

As vrea, anul asta, sa vizitam cat mai multe locuri noi si frumoase, peste hotare si sa bifam cat mai multe concerte.

Sper sa nu mai pun la suflet si sa ma consum pe dinauntru pana la epuizare din cauza pretentiilor absurde si rautatilor altora.

Is it too much I’m asking?

2 răspunsuri to "Bilanturi si dorinte"

Mult, mult succes in implinirea acestor dorinte si-a multor altora! Eu va astept si la Oradea :).

uite o idee pe care n-am luat-o in calcul dar pare foarte faina.

mutumim pentru invitatie

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,654 hits
Ianuarie 2008
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
