Zmeura's Weblog

Ceva trist de sarbatori

Posted on: Decembrie 22, 2007

Aflu si eu de pe alte bloguri despre situatia nefericita in care se afla Dan Santimbreanu (PR Siemens).

Au scris despre el oameni cu bloguri cu trafic mult mai mare decat al meu, dar am simtit nevoia sa ma alatur si eu lor, cu putinul pe care il am.

Ii doresc din suflet insanatosire grabnica si sa aiba parte de toata fericirea din lume. Nu pot sa-i urez Craciun fericit caci nu pot decat sa-mi inchipui ce e acum in sufletul lui, dar pot sa-l indemn sa nu inceteze sa spere.

S-auzim de bine!

2 răspunsuri to "Ceva trist de sarbatori"

Draga Zmeurica, iti multumesc pentru cuvintele calde. In sufletul meu este acum caldura. Caldura data de toate mesajele voastre. O sa fie bine si am incredere in Dumnezeu si in Miracolele Sale

NU MAI AUZI CU O URECHE, AI AMETELI, PROBLEME DE ECHILIBRU, DURERI DE CAP INGROZITOARE, ITI CURGE SANGE DIN NAS?

AI SIMPTOMELE ACESTEA? EU LE-AM AVUT SI AM AFLAT PREA TARZIU CAUZA LOR.

DACA AS FI AFLAT DIN TIMP CAUZA LOR, AVEAM MAI MULTE SANSE SA MA FAC BINE!

AFLA MAI MULTE LA URMATORUL LINK: http://dansantimbreanu.wordpress.com/2007/12/21/neurinom-acustic-sau-cum-sa-i-furi-zambetul-unui-pr/

Dati va rog mai departe! Poate prietenii vostri sufera de aceste simptome si ii puteti ajuta!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,841 hits
Decembrie 2007
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
