Zmeura's Weblog

Leapsa cu muzica instrumentala

Posted on: Decembrie 8, 2007

Ma bucur ca am primit o noua leapsa, foarte interesanta, zic eu, de la Clover. De data aceasta tema este muzica instrumentala.

Iata ce mi-a placut mie de-a lungul timpului si ce mai ascult, foarte rar, ce-i drept: Vangelis, Jean Michel Jarre, Thievery Corporation, Yann Tiersen. 

Mi-e un pic confuz termenul de muzica instrumentala, fiindca ma gandesc automat si la muzica electronica, insa cred ca alegerile mele se incadreaza in gen.

Enjoy the music!

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,841 hits
Decembrie 2007
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
