Zmeura's Weblog

16 ani fara Freddie

Posted on: Noiembrie 24, 2007

Astazi, din pacate, comemoram 16 ani de la moartea lui Freddie Mercury. Nu stiu ce fac altii, ce gusturi in materie de muzica au altii si mai ales daca isi mai aduc aminte cand a murit Freddie, insa eu sunt trista. Trista ca am pierdut pe cineva foarte drag.

Freddie este si va ramane o parte din mine. L-am descoperit inca de cand eram in scoala generala (incredibil, nu-i asa?) si, pana in ziua de azi, asezata la casa mea, dragostea pentru Queen a ramas aceeasi, poate cu timpul a crescut si mai mult.

Freddie mi-a alinat clipele de tristete, dar mi-a fost alaturi si in momentele de fericire. Oricand, oriunde, oricum.

Pentru mine Queen e cea mai buna formatie de rock din istoria muzicii, iar Freddie insusi, un geniu. Queen inseamna Freddie, Brian, John si Roger. Queen in alta formula ar inseamna nimic.

Iar Freddie parca ar fi fost zamislit la porunca zeilor.

Azi sunt trista si voi asculta muzica mea preferata.

I still love you Freddie!

Breakthru

It’s a hard life

3 răspunsuri to "16 ani fara Freddie"

foarte dragut blogul tau si observ ca ai foarte multe posturi! la mai mult
tuxlina 😉

Asa e, Freddie a fost genial, iar Queen nu poate fi Queen fara el. Ne-a lasat foarte mult tuturor, pacat ca mult prea putini nu isi dau seama de asta. Si eu ascult doar Queen zilele acestea.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,841 hits
Noiembrie 2007
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
