Zmeura's Weblog

The night sky

Posted on: Noiembrie 9, 2007

In sfarsit Keane a scos un nou single si lucreaza la al treilea lor album.

The Night Sky (merci Clover de pont) este un cantec despre razboi si in mod special despre copiii razboiului de pretutindeni. Pentru a fi cat mai veridic, videoclipul a fost realizat cu ajutorul chiar a unor copii si din perspectiva lor asupra razboiului.

Sensibil, emotionant, tulburator…excelent regizat.

3 răspunsuri to "The night sky"

It was my pleasure! =)
Maine cred ca o sa scriu si eu despre coverul lor la Under Pressure, pe care l-au lansat acuma cateva zile.

ceeeeeeeeee? si acum spui????

Pai nici eu nu am stiut de cover, vineri l-am auzit si eu pentru prima oara.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,752 hits
Noiembrie 2007
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
