Zmeura's Weblog

Let’s hear some piano rock

Posted on: Octombrie 31, 2007

Daca esti cunoscator si mai ales fan, gandul te duce numaidecat la Keane. Pentru ca stilul care i-a consacrat este chiar piano rock, gratie mai ales fondatorului grupului Tim Rice-Oxley, care isi indeplineste cu virtuozitate misiunea de pianist al trupei.

Au fost mai multi, dar au ramas trei, adica: Tom Chaplin (vocal), Tim Rice-Oxley (pian) si Richard Hughes (tobe).

Primul lor album este Hopes and Fears, care a debutat direct pe prima pozitie in clasamentul albumelor si a ocupat a doua pozitie in topul celor mai vandute in UK. Au castigat la Brit Award 2005 premiul pentru cel mai bun disc, dar si pentru cel mai bun debut, iar Rice-Oxley, un Ivor Novello pentru cel mai bun compozitor al anului.

Primul single de pe album este Somewhere only we know, urmandu-i Everybody’s changing. Dar si celelalte merita din plin ascultate: Bedshaped, This is the last time, We might as well be strangers, Bend and Break.

Under the iron sea a fost inregistrat in aprilie 2005,  avand aceeasi combinatie de piano rock si alternativ. Crystal ball, Is it any wonder?, A bad dream, Atlantic sunt piesele de rezistenta de pe disc.

Eu astept cu nerabdare urmatorul album intrucat imi place foarte tare Keane. L-am tot pandit sa iasa din gaoace pentru a scrie despre el, insa daca se lasa asteptat, asta e.

Pentru mine, Keane inseamna un pian plin de forta si pasiune care este perfect pentru versurile sensibile despre speranta si temeri si cantate inconfundabil de Tom Chaplin pe muzica rock.

Bedshaped

11 răspunsuri to "Let’s hear some piano rock"

mi-a placut bedshaped, nu stiam melodia. am ascultat keane fara prea multa atentie inainte, recunosc.trebuie sa scotocesc dupa cd si sa-l ascult mai bine :>

e o melodie foarte trista, dupa parerea mea, despre oamenii marginalizati de societate.

in alta ordine de idei, bine ai venit.

Sunt in top 3-ul preferintelor mele. Am avut zile Keane, saptamani Keane si chiar luni Keane. Am avut mult timp mood Keane. Love their songs!

Acum 2 zile au lansat o piesa noua si frumoasa – The Night Sky. Daca ti-e dor de vocea lui Tom Chaplin trebuie sa o asculti neaparat. Mie imi era. =)

super, mersi ca mi-ai spus. seara ajung foarte tarziu acasa si d-abia mai apuc sa vad ce mai e nou in muzica.

o sa ascult cu siguranta.

Anca, stiam ca esti de-a mea.

hello there:)
am nimerit intamplator pe blogul tau [i’m new around] si scormonind putin pe’aici, am dat peste clipul asta minunat. minunat de trist, dar e unul din my all time favorites;)

see you around

ruxrux, te mai astept.

thanx, zmeura.
si eu te invit pe la mine:)

Daca va place Keane, trebuie sa ascultati si Nothing in my way

A, si mai puteti incerca The Fray, canta acelasi gen: piano-rock….cautati Over my head si How to save a life….

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Octombrie 2007
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
