Zmeura's Weblog

Doua ore

Posted on: Octombrie 24, 2007

Doua ore, adica DOUA ORE am facut astazi cu troleibuzul pana la serviciu. Am plecat de acasa la 7.45 si am ajuns la 9.45, din Drumul Taberei (piata Moghioros) pana la Cismigiu.

Numai pana la Razoare am facut o ora.

De doua luni de cand am inceput job-ul, asa se circula. Pana acum ma exaspera si o ora si jumatate. La 2, am clacat.

Subiectul asta cred ca e pe buzele tuturor si deja e aproape epuizat, dar mie continua sa-mi provoace un stres din zi in zi mai mare, fara sa existe vreo speranta de ameliorare.

Sa-mi fie cu iertare dar nu pot sa merg cu metroul. Din motive de claustrofobie, rataciri printre statii si incurcat traseele.

O bicicleta mi-ar trebui.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Octombrie 2007
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
