Zmeura's Weblog

Ne-am si veselit, ne-am si tanguit

Posted on: Octombrie 22, 2007

Prima mea aparitie publica in comunitatea blogosferica, in postura de blogger, s-a produs aseara cu prilejul petrecerii din La Rocca.

S-au dat premiile concursului bloggeri.ro.

Am fost toata familia acolo, cu catel, cu purcel cum s-ar zice. Adica am luat-o si pe Mariuca cu noi. S-a comportat exemplar si chiar a distrat lumea. Asa face mereu. A concurat la ras cu Piticu.  

O s-o facem entertainer, cine stie.

Sa revenim la petrecere. A fost ok, n-am luat premiu, nici nu ma asteptam, desi, sincer, am fost putin dezamagita. Credeam ca au facut impresie buna articolele mele, dar au fost altii mai buni. C’est la vie! The show must go on.

Oricum a fost o experienta placuta. Am vazut cum arata oamenii pe care ii citesc, dar imi pare rau ca n-am apucat sa vorbesc cu ei. Am plecat repede fiindca se facuse ora 10, iar copilul trebuia sa doarma.

2 răspunsuri to "Ne-am si veselit, ne-am si tanguit"

aaa, acum am identificat bebelusha aia draguta care facea ture pe scari ;))

sa va traiasca – e foarte scumpa! 🙂

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
Octombrie 2007
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
