Zmeura's Weblog

Chill out weekend

Posted on: Octombrie 20, 2007

Pe vh1 e weekend dedicat muzicii soul si chill out. Mai aveti timp sa nu-l ratati. Pana acum am vazut Orbital, Portishead, Simply Red, George Michael (Like Jesus to a child), Morcheeba (Part of the process), Annie Lennox (No more I love you’s), ZZ Top (Rough boy) and the best is yet to come.

Stay tuned.

3 răspunsuri to "Chill out weekend"

M-am uitat si eu printre picaturi. Mi-a placut si pentru ca am descoperit cateva nume noi: Ane Brun si Nizlopi. Pe ultimii chiar am sa-i recomand si pe blogul meu. =)

@ off-topic…hey, sa va traiasca micuta. E un copil dragalas, dezgetat si fara mofturi. Bravo voua. Mi-a parut bine de cunostinta!

neuronule, multumim. si noua ne-a parut bine. poate ne mai vedem, cine stie.

clover, din pacate n-am vazut tot, dar cred ca a fost fain pana la sfarsit.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,848 hits
Octombrie 2007
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
