Zmeura's Weblog

No Iris, thanks!

Posted on: Octombrie 8, 2007

A fost si concertul Iris, la care nu am fost, dar am citit impresiile de dupa.

Cred ca e ceva in neregula cu mine. Intr-un timp in care cred ca toata lumea iubeste aceasta formatie, mi-e aproape teama sa spun ca eu nu ma dau in vant dupa ei. Sper sa nu primesc huiduieli.

Iris e mai mare decat mine cu trei ani. Deci, logic ar fi sa-mi placa la nebunie, pentru ca se presupune ca am crescut odata cu ea, plus ca in toate vacantele mele comuniste de la mare, formatia era prezenta pe la restaurante, terase etc.

Cand am auzit de concertul aniversar, nu s-a citit pe chipul meu niciun fel de entuziasm sau dorinta nebuna de a-i vedea, asa cum s-a intamplat cu Muse.

S-ar putea ca lumea sa-mi interpreteze gresit reactia, ar putea spune ca am impresii in cap. Nu e asa. Totusi am fost la Rolling Stones, care sunt de doua sau trei ori mai batrani decat mine, am fost si la festivalul Enescu, i-am vazut si pe Zdob si Zdub etc, insa Iris parca nu e de acolo.

Marturisesc ca unele cantece de-ale lor m-au prins, in sensul ca sunt melodioase si chiar fredonez cateva atunci cand le aud, insa mai e mult pana sa-i numesc titani ai muzicii si sa devin a fan as in The Fan, asa cum sunt impatimita dupa Queen si asa mai departe (n-are rost sa mai enumar aici formatiile pe care le ador).

Faptul ca au avut colaborari cu Felicia Filip (care nu-mi place de nicio culoare) si cu Whitesnake Uriah Heep (care mi se par depasiti) m-a lasat rece.

Cu toate acestea, tot respectul pentru longevitate si fidelitatea pe care si-au creat-o in randul fanilor.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,654 hits
Octombrie 2007
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
