Zmeura's Weblog

It’s so fashionable…

Posted on: Septembrie 29, 2007

…sa mergi la mall. Dar cred ca subiectul asta e dezbatut de toata lumea.

Daca m-ar pune cineva sa fac o descriere a mall-ului bucurestean (nu stiu cum e prin alte parti si n-as vorbi in necunostinta de cauza) as spune ca inseamna blugi stramti la glezne si cu talie joasa sau varianta colanti, sandale cu super toc sau balerini argintii, aurii, curele argintii sau aurii, bluzite ultradecoltate, sani 90% pe dinafara, coafuri blonde cu par intins, genti imense. Se poate sa-mi mai fi scapat ceva.

Cam asta este tiparul dupa care se croiesc fetele care vin la mall. Culmea e ca aproape toate sunt la fel, incat la un moment dat ai impresia ca ai intrat in alta lume si ca tu esti un outsider. Din moment ce tu, prin felul in care esti imbracat esti diferit de ce vezi acolo, bagi de seama ca mall-ul este de fapt o adevarata comunitate, ca sa nu zic secta.

La barbati nu prea m-am uitat atent sa vad cum stau lucrurile. In ceea ce-i priveste mai e pana sa formeze o clasa separata. Pana una alta la ei e comunitatea taranilor, si ca sa nu-i jignesc pe cei de la tara, spun europeni (a se citi obor sau europa).

Tin o pledoarie speciala pentru liftul din mall.

Ascensorul e ghiftuit de oameni. Si ei chiar tin sa mearga cu liftul de fiecare data desi scarile rulante sunt aproape libere.

Cum naibii sa te inghesui la lift cand si scarile alea nu fac altceva decat sa te transporte fara sa faci nici cel mai mic efort? Cum naibii am ajuns sa mergem noi cu caruciorul cu copil cu tot pe scarile rulante? Cum naibii nu se da nimeni jos din lift cand te vede ca astepti acolo cu copilul in brate si e in continuare aglomerat? Asta e PROSTIE si NESIMTIRE.

N-am nicio problema daca in timpul saptamanii, in mijlocul zilei, mall-ul e gol si atunci sa tot mergi cu liftul, dar nici chiar asa.

Ce sa-i faci daca e la moda.

I hate mall!

3 răspunsuri to "It’s so fashionable…"

E la fel ca peste tot. E „trendy” sa te plimbi prin mall, asa cum pe vremea dlui Goe era trendy sa mergi „la bulivar, birjar”!. Am avut mult timp aceleasi sentimente ca si tine, pana cand am decis sa nu-mi stric buna-dispozitie si sa ma distrez. Asa ca…daca am chef de-un window shopping ma ferchezuiesc sau nu, imi bag mainele-n buzunare si ma duc. Daca am chef, ma pun si la probat diverse. Niciodata singura. In gasca de 2-3 fete e super haios. Mai ales daca intri-n aceeasi cabina si te prostesti. Deh, n-o sa ma fac mare niciodata :).
Ce-mi place mie-n mall sunt librariile. Nu de putine ori ma apuc de citit si uit de mine. Dac-ar avea si-o canapea… Si-mi place si la Multiplex. Cu geanta ticsita de ciocolata, chipsuri, sucuri luate de la raionul alimentar :D.

la diverta au canapea, deci poti sa citesti in voie, fara sa faci batai in talpi

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,656 hits
Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
