Zmeura's Weblog

Back home

Posted on: Septembrie 28, 2007

Am lipsit doua zile. Am lipsit atat din blogcity cat si din Bucuresti city. Cu ceva treburi de btl pe la Constanta.

Au fost doua zile de lucru intens care incepea la 9 dimineata si se termina undeva la 12 in noapte. De altfel, acasa am ajuns azi de dimineata la ora 3 si deja sunt din nou la job.

Numai cineva in cunostinta de cauza ma intelege. Dar sa revenim la altele.

Constanta este un oras nu foarte diferit de capitala. E plin de praf, de masini, de benzinarii, de carrefour-uri, praktiker-uri, metro-uri, mall-uri si lista ar putea continua ajungand sa faca o concurenta chiar serioasa Bucurestiului. Unde mai pui ca la intrare, Mazare a amplasat strategic un vapor decorativ, iar in sus orasul e plin de outdoor-uri.

Ce e frumos e ca de cum faci primul pas, simti mirosul de mare, care e inegalabil. Iti faci putin sange rau cand stii ca de fapt n-ai venit la distractie, dar impresia e tare placuta. Oricum are seful grija sa-ti aduca aminte ca n-ai venit in vacanta.

Si in Constanta strazile sunt pline la doua noaptea de oameni de bine si nu numai.

Una peste alta, am stat la un hotel foarte dragut la intrarea in Mamaia.

Cum spuneam, am muncit de mi-au sarit capacele, vorba aia. Doua zile  de alergat, de facut nervi etc.

Cel mai rau e ca imi era dor de Mariuca. Imi dadeau si lacrimile gandindu-ma la ea, caci oricata treaba am avut si as avea, ea este in gandurile mele mereu si pretutindeni.

Mariuca a mai stat fara noi si noi fara ea, dar pentru putin timp.

Mi se intampla adesea, cand ea e departe de mine, sa vad parinti cu copiii lor in brate si sa-i invidiez. Poate si ei au fost in situatia mea de multe ori, dar in momentul ala ma uit cu jind la ei si la micuti si mi-o inchipui pe ea.

Mai am cateodata proasta impresie atunci cand ea nu e cu noi, ca altii nu o cresc si nu au grija de ea la fel de bine ca mine. Imi imaginez ca nu o spala cum trebuie, ca nu o culca cum vreau eu etc.

O s-o vad d-abia diseara caci de dimineata n-am prins-o acasa pentru ca si tati a avut ceva treaba asa ca Mariuca a ramas la bunici.

D-abia astept s-o vad.

Din fericire, deplasarile astea nu sunt foarte dese asa ca ma bucur ca s-a intamplat si ca s-a terminat.

Mami te iubeste neimaginat de mult!

1 Response to "Back home"

mi au dat lacrimile citind ceai scris tu in legatura cu ce simti
cand nu esti cu puiul tau . ma gandesc cu groaza la momentul in care va trebui sa stau si eu macar un min fara Daru meu. Imi este dor de ea si cand doarme. te inteleg draga mea. esti o mama buna.
te pup si te urmaresc

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,752 hits
Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
