Zmeura's Weblog

Primul articol din concurs: Virtual si real

Posted on: Septembrie 21, 2007

Sincera sa fiu mi-am facut blogul de prea putin timp pentru a-mi da seama de efectul (sau consecintele) pe care il are sau l-ar avea asupra mea. Stiu doar ca imi place sa scriu, cred ca ma exprim mult mai usor asa si lumea ma intelege mai bine. Cu siguranta. Intotdeauna am avut probleme in a-mi exprima clar dorintele, problemele si chiar sentimentele.

Prietenii imi spun ca ma inteleg mai bine. Si atunci de ce sa nu continui. Mai ales ca de multe ori astept si un feedback de la cititori. M-am gandit ca poate cu ocazia scrierii publice a anumitor probleme care ma framanta, as gasi un raspuns de la lume.

My super blog (mai glumim, mai radem) a avut un efect bun asupra mea caci mi-a si pus mintea la contributie. Fiind si cu obiectiv informational, din cand in cand, activitatea de research in acest scop mi-a rapit timp pretios.

A nu se intelege regret din asta. Nicidecum.

Inainte de a apasa pentru prima data publish am citit foarte multe bloguri si citesc in continuare. Pentru ca timpul nu-mi permite, fac revista presei cat de repede pot. Cunosc oameni care au si ei bloguri, insa nu ne-am cunoscut avand acest punct comun ci pur si simplu asa a fost sa fie. Cu alte cuvinte, n-am capatat prieteni noi prin intermediul blogului. Cum am mai spus sunt d-abia la inceput si asta ma face sa am destule sperante in ceea ce priveste acest aspect.

Am increderea ca totul va veni de la sine.

Mi-am pus in schimb problema daca ma vor citi oamenii si mai ales cum sa-mi autopromovez proprietatea virtuala. Nu vreau sa se inteleaga ca ma intereseaza numarul de unici, dar m-ar incanta sa stiu ca cineva acolo sus ma…citeste. Stiu ca altii fac bani din treaba asta. Un lucru foarte bun si pentru care ii admir.
Cu cat au mai mult trafic cu atat atrag si publicitate pe blog si de aici bani.

Eu nu stiu ce as face. Sigur, ar fi ideal sa nu mai alergi dimineata dupa autobuz, sa nu te mai inghesuie lumea, sa nu mai faci o ora in trafic, sa nu-ti mai auzi seful cerandu-ti o mie de lucruri si iar sa faci o ora pana acasa la intoarcere, grabindu-te sa-ti vezi copilul. Cu toate acestea, nu m-as aventura in blogging for living decat daca as stii ca ar fi o sursa sigura de castig pana as iesi la pensie.

Pana una alta ne bucuram impreuna ca ne leaga ceva de la distante poate infinit de mari.

5 răspunsuri to "Primul articol din concurs: Virtual si real"

Eu am cunoscut oameni frumosi prin intermediul blog-ului. I-am cunoscut personal si mi-s prieteni dragi acum.
Si eu prefer blog-ul ca pe un mijloc de exprimare a trairilor mele si nu ma vad facand bani din asta. Dar cine stie…never say never…poate se trezeste antreprenorul din mine intr-o zi cu soare :).
Spor si la fel de mult entuziasm in a scrie multi ani de-acum incolo!

sper si eu sa am parte de bucuria asta.

uite, iti spun aici, unde presupun ca poti sa stergi comentariul, daca ti se pare incomod, aberant, jignitor etc.
ai o problema cu stilul in sensul ca nu ai inca un stil al tau. scrii dragut si corect, dar plat. nu pot sa-mi dau seama daca esti o persoana vesela sau melancolica, ce carti citesti sau ce muzica asculti, daca preferi rasaritul sau apusul. Buffon spunea ca stilul este omul insusi (le style est l’homme même), asadar se maturizeaza odata cu el, trebuie cultivat si educat. nu ajunge sa spui o poveste, conteaza CUM o spui. 😉

deidra, nu e nini pe departe incomod. sunt de acord ca inca n-am stilul meu pentru ca blogul asta d-abia daca are 1 luna de zile. din cate am vazut si citit prin alte parti, stilul se face in timp.

nu-ti dai seama ce fel de persoana sunt sau ce muzica ascult sau ce carte citesc pentru ca nu te-ai uitat si pe celelalte articole din blog sa vezi cum sunt construite si ce dau de inteles.

e doar o recomandare sincera.

in rest, nu iau nimic din ce ai spus ca pe o jignire nicidecum.

te mai astept si spor

ma bucur mult ca nu te-ai suparat. promit sa mai trec pe la tine. 🙂

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,654 hits
Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
