Zmeura's Weblog

Astazi in 2001

Posted on: Septembrie 11, 2007

O zi obisnuita din calendar s-a transformat acum exact 6 ani intr-o tragedie. Desi nicio tragedie n-ar trebui sa aiba grad de comparatie, aceasta a fost de o cruzime nemaintalnita si cum putine mai sunt inscrise in paginile istoriei.

Suferinta nemarginita din sufletele celor care si-au pierdut atunci pe cei mai dragi, s-a transferat si asupra mea si am simtit pentru o clipa durerea aceea pe care nimeni nu vrea s-o simta vreodata.

Am mai simtit o mila nesfarsita care ma facea sa-mi doresc sa ma duc acolo. Iar imaginile cu oamenii care-si cautau salvarea si care nu aveau de ales decat sa moara prin mai putina suferinta, mi-au ramas si acum atat de vii in memorie de parca au fost ieri.

RIP

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,656 hits
Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
