Zmeura's Weblog

Pe cont propriu

Posted on: August 29, 2007

De azi, Mariuca trebuie sa se descurce singura, fara mine. De azi, e singura, fara mama ei.

De azi, Mariuca merge la cresa pentru ca e mare, pentru ca a sosit timpul si pentru ca mama nu mai are cum sa stea cu ea.  

Desi e la doar doua statii distanta de casa, nu stiu care dintre noi sufera mai mult. Pe de o parte ea care plange daca are nevoie de mine, pe de alta parte eu care imi fac griji pentru copilul meu ramas singur.

Nu stiu daca se poarta bine cu ea, nu stiu daca, in caz ca plange, o ia si pe ea in brate cineva sa o mangaie, nu stiu daca se bate cu ceilalti copii si este si ea lovita. Cand se intampla asta cu mine, eu eram acolo si ea stia, dar acum viata noastra s-a schimbat si trebuie sa ne adaptam la ea.  

Mariuca e un copil bun si ascultator si cred ca isi va gasi locul oriunde in lumea asta. Insa eu nu-mi gasesc locul fara ea.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 96,654 hits
August 2007
L M M M V S D
    Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
