Zmeura's Weblog

My top ten ads

Posted on: August 28, 2007

Daca tot sunt la moda top-urile pe orice tema, atunci am facut si eu unele. Asa ca avem una bucata top ten al reclamelor la care sa schimbi telecomada cat mai repede, dar avem si opusul, adica top ten reclame la care sa te uiti odata cu copilul mai ales ca e inca fascinat de calupul publicitar. 

Asa, deci. Iata top ten-ul meu de reclame nesuferite:

  • Nescafe – mai degraba coloana sonora inspirata din Manu Chao, care nu-mi place cum a fost adaptata;
  • Tnuva – nu prea are de-a face laptele matern cu gustul pe care vrem noi sa-l simtim. Pacat McCann;
  • Bonux – Magda Catone, acest simbol al detergentului;
  • Garnier – I hate Andreea Marin si dulcegaria ei;
  • Tiki (detergent de vase) – care n-are de-a face cu spalatul in niciun caz. Dar daca o gospodina il cumpara devine experta in…pat;
  • Nutline – ma streseaza complet in loc sa ma convinga ca produsul ma va destresa. Pacat Leo Burnett;
  • Sensodyne/Colgate – nu mi-as mai lua pasta de dinti din cauza doctorilor care apar la TV; cred ca era testimonialelor ar trebui revigorata intr-un fel;
  • Wash&Go – ar trebui mai multe femei sa se spele cu W&G, astfel incat barbatii lor sa faca si ei curat prin casa;
  • Sunsilk – tanti care apare in doua cadre diferite, o data cu parul rau si o data cu parul bun; e disgratioasa;
  • Dannette – nu imi place acea “socolata”.
  • Glade – de cate ori il vad pe baietel spunand “Pffu, ce urat miroase”, parca simt mirosul ala.

Aici au iesit 11. Asta e. 

Top ten-ul cu reclame care-mi plac arata asa:

  • Zaraza – desi nu beau vin, l-as cumpara pentru “Procesul” lui Kafka dar si pentru gustul bun pe care mi l-a lasat reclama. Bravo Next si Cap.
  • Milka – pentru replicile simple dar memorabile;
  • Orange – animalutele care vorbesc sub apa si pe care Mariuca le recunoaste din sutele de reclame de la TV;
  • Burger – o reclama care te face sa cauti sub capac;
  • Jacobs – ma face sa servesc si eu postasul cu o cafea;
  • Milli – au un slogan foarte inspirat, care exprima asa cum trebuie filozofia produsului;
  • Rexona – imi lasa pete albe pe suflet si nu pe haine; adica imi place;
  • Pepsi – desi sunt fan Coca-Cola, de data asta as lua una din miile de forme din reclama Pepsi;
  • Vodafone – as da si eu o tura cu Fernando Alonso;
  • Coca-Cola – mai mult pentru Kaiser Chiefs si “Na, na, na, na, na”.

2 răspunsuri to "My top ten ads"

Interesant „top” 🙂 De Tnuva chiar am comentat si eu mult pe blog. Reclamele la Bonux cred ca prind pe targetul Bonux. Garnier – imi place brandul, reclama cu Andreea Marin insa e cam stupida, la fel ca toate reclamele de gen (ai vazut-o pe cea cu Monica Barladeanu??? Pardon, Monica Dean). Tiki – si de asa am comentat, reclamele la detergent de vase promoveaza in ultima vreme, cu unele exceptii, mai mult alte atribute decat cele de baza, pt. care cumperi asa ceva. Nutline – apreciez ideea originala, dar e cam trasa de par, plictisitoare prin aberatie si nu cred ca e prea eficienta. Pasta de dinti – mda, fiecare dr. cu pasta lui de dinti… Wash & Go – chiar m-a amuzat unde s-au dus, cu modul in care spun ei cu semnul exclamarii ca iata marea minune, face barbatul ordine cand vede parul!! :)) Danette nu ma deranjeaza, mi-e ok. Glade – nu inteleg cum au putut sa o faca asa penibila. Mi-a placut postul, cred ca o sa comentez si eu curand ceva tot asa legat de multe spoturi pe scurt, cu bine si cu rele 🙂

ok Razvan, astept si review-ul tau.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
August 2007
L M M M V S D
    Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
