Zmeura's Weblog

Helpless

Posted on: August 16, 2007

Cred ca ne meritam soarta. Si mai cred cu tarie ca exista Dumnezeu si ca ne iubeste neconditionat chiar daca avem impresia ca si-a intors fata de la noi.

Tot haosul din lume ni se datoreaza. Violenta, crimele, poluarea. Dumnezeu nu ne-a intors spatele, ne-a lasat doar singuri putin sa vada daca putem sa gestionam criza pe care noi am creat-o. Numai ca aceasta criza se pare ca ia o amploare nebanuita, iar noi nu-i putem face fata.

Dumnezeu ne-a acordat privilegiul de a fi fiinte umane si nu animale, de a gandi, de a lua decizii, de a ne bucura de placerile vietii si de a vedea cu ochii nostri de ce suntem in stare. Da, am facut si noi ceva bun. Am evoluat de-a lungul timpului pana am ajuns la un nivel foarte inalt de cunoastere care pana la urma ne-a dus la autodistrugere.

Am avut parte de bucati de rai, dar noi le-am transformat in ceva asemanator cu iadul.  Am avut parte de splendori in iarba si de „landscape painted in the sky”, dar ne-am plictisit repede si le-am distrus cu mana noastra.

Ne mai reparam?

1 Response to "Helpless"

[…] October 6, 2007 · Filed under concurs Concursul de pe bloggeri.ro a ajuns deja la a treia etapa. Tema este la alegere, iar eu aleg un post scris cu ceva timp in urma pe blog si care este aici. […]

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,259 hits
August 2007
L M M M V S D
    Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
