Zmeura's Weblog

Ce-mi place

Posted on: August 12, 2007

Imi plac putine lucruri, dar le traiesc intens pe acestea putine. Fara o ordine anume – si voi detalia mai jos – imi plac cartile, filmele, muzica, coca cola, ciocolata, semintele, hainele, pantofii.

Detaliem:

Nu pot sa zic ca sunt un adevarat monument de cultura, dar la viata mea i-am citit si mi-au placut Sabato, Joyce, Marquez, Llosa, J.D. Salinger, Rebreanu, Balzac, D.H. Lawrence, Galsworthy etc.

I-am ascultat din copilarie si inca ascult David Bowie, Elton John, Bruce Springsteen, Clearwater Creedence Revival, BB King, U2, Aretha Franklin, Rod Stweart, Tina Turner, Abba, Oasis, Rolling Stones, Suede, Manic Street Preachers etc.

Nu in ultimul rand ascult Queen, la care as fi in stare sa ma inchin si sa ma calc in picioare la un concert. Acum nu mai e cazul caci fara Freddie Mercury nimic nu mai are rost. Oricum, de la varsta de 12 ani de cand i-am descoperit, dragostea mea pentru ei a crescut din ce in ce mai mult.

Freddie inca mai canta pentru mine de acolo de sus, iar Dumnezeu este un privilegiat.

Muzica din anii 2000 inseamna pentru mine  Robbie Williams, Keane, Fratellis, Gotan Project, the Killers, Mika, Scissors Sisters, Vama Veche, Gnarls Barkley, Norah Jones, Moby, Morcheeba…

Splendoare in iarba, Poveste din Bronx, Orele, Isus din Nazareth (Zefirelli)….la categoria filme.

Daca pe toate aceste lucruri le savurez la un pahar de cola, atunci viata e aproape perfecta.

Lasă un răspuns

Blog Stats

  • 97,068 hits
August 2007
L M M M V S D
    Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
